Nak cari tentang apa?

Pengalaman sendiri ambil Shaklee Collagen Powder

Assalam..

Ada masalah jeragat? Kulit nampak lebih tua dari usia? Warna kulit tak sekata dan ada tompok-tompok pada kulit? Itu mungkin tandanya anda dah kekurangan kolagen..



Pengalaman saya, setiap kali hamil selalu jer ada pigmentasi..menyebabkan warna kulit kelihatan tak sekata dan sedikit bertompok di area hidung dan pipi..Semasa hamil anak ke-5 yang lalu, saya tak perasan sangat hingga lah selepas bersalin..saya terkejut tengok muka sendiri..Ya Allah, tompok pigmentasi sangat ketara kelihatan..masa hamil takla nampak sangat sebab kulit tegang dan tubuh berisi sangat sebab saya ada edema teruk jugak masa tu..tapi selepas bersalin bila tubuh kembali normal barulah nampak semuanya..huhu..rasa malu nak jumpa orang..

Dalam tempoh berpantang, saya mula berfikir nak buat macamana nak hilangkan..duit gaji masa tu tak luak lagi sebab gaji tetap masuk ketika cuti bersalin..hehe..waktu paling best sebab ada duit lebih untuk diri sendiri..masa tu Disember 2012 ada promo Shaklee Collagen Powder nih..saya tengok harganya memang agak mahal..tapi saya  tolak tepi dulu pasal harga sebab saya yakin, mahal mungkin sebab kualitinya bagus..

Saya pun mula usha kebaikan SCP tu melalui adik saya, Ida Iar Pengedar Shaklee di Kuantan..waktu itu produk Shaklee yang pernah saya cuba cuma ESP, Mealshakes dan Omega Guard je..itu pun sewaktu hamil je..dan sebab belikan Mealshakes tu untuk anak saya jer..Tapi bila saya tengok #shakleeeffect pada diri saya selepas consume Shaklee dengan 3 produk tu pun dah buat saya  yakin untuk teruskan dengan Shaklee Collagen Powder pulak..terutamanya bila promo tu datang time saya berpantang tu pulak..dan ketika masalah tompok di muka makin ketara..dan.......

Akhirnya saya grab jugak sekotak Shaklee Collagen Powder..ruginya tak jadi ahli lagi masa tu, kalau tak pasti dah banyak point belian saya dan maybe dah boleh dapat bonus walaupun beli untuk makan je..Saya benar-benar berharap masalah pigmentasi waktu hamil tu akan berakhir lepas habis sekotak tu..

Alhamdulillah, saya dapat rasa kesannya seawal 3 hari ambil..mula-mula tak perasan juga..cumanya sewaktu saya cuci muka, saya dapat rasa kulit lebih lembut daripada biasa...kene air rasa licin jer...tapak kaki makin lembut, tumit yang ada crack pun mula improve...walaupun awalnya 3 hari pertama saya lihat tompok masih ada..tapi kulit saya dah rasa lebih lembut, dan tapak kaki pun sama..ni saya ambil gambar ketika mula-mula makan..kononnya nak bandingkan kesan sebelum dan selepas makan..

huhu..malu jugak nak tunjuk sebenarnya..masa ni baru 3 hari makan SCP..lupa plk nak snap gambar selepas habis sekotak tu..maklumlah masa tu belum jadi pengedar Shaklee...just ambil untuk tengok sendiri jer..boleh nampak tompok2 kecil pigmentasi  dan warna kulit tak sekata lepas bersalin dulu..alhamdulillah sekarang tompok tu dah takde lagi..

Alhamdulillah..sekarang tompok-tompok tu dah hilang dan warna kulit pun dah makin sekata..tahi lalat tak hilangla yer..ni gambar masa keje dulu..

Hmm..Masalah kulit saya dulu lebih kurangnya macam adik ni jugak..
See?? dah cantik dah adik ni sekarang..jeragat dah hilang lepas beliau ambil SCP dengan Vita-C Shaklee..



Yang ni lagi best..gambar diambil tanpa make up langsung..ibu muda ni dah dapat hasil macam ni setelah penggunaan 3 kotak SCP..Beliau mengambil SCP bersama ESP Shaklee atau horlicks.


Kulit auntie ni pun dah makin cantik selepas mengambil SCP..Jeragat tebal dan kulit kusam pun boleh hilang dengan izin Allah...dah nampak lebih muda...Alhamdulillah..



Sungguh saya tak menyesal walaupun terpaksa keluarkan sedikit kos untuk memulihkan kulit saya..
Lagipun sangat banyak kebaikan SCP ni untuk kita..ibu-ibu yang berpantang dan alami masalah kulit akibat pigmentasi macam saya janganlah risau yer..ada caranya kalau nak ambil SCP ni semasa berpantang dan menyusu..so far baby saya takde masalah sepanjang saya consume SCP ni...haa..nak tau cara makan saya kenelah dapatkan SCP dari saya, dan saya akan bantu anda dan ajar cara makan yang saya apply juga..insyaaAllah jika berkesan untuk saya, kenapa tidak anda??



Bila masanya yang sesuai nak dapatkan Shaklee Collagen Powder ni?

SEKARANGLAH!!

PROMOSI BELI 6 PERCUMA 1 KOTAK untuk SEPTEMBER 2014 akan berakhir pada 30hb September 2014..

Pakat2 lah dengan kawan-kawan, jiran dan ahli keluarga yang turut sama nak rasa kebaikan SCP ni dan dapatkan sekotak SCP percuma..Anda juga boleh mengambil kesempatan ini untuk mendapatkan keahlian PERCUMA dengan pembelian satu set 6 kotak dan Percuma 1 kotak..dan bonus cash pada pertengahan Oktober hadapan..best kan? Beli untuk makan pun boleh dapat bonus macam para pengedar jugak..


Nak 1 kotak je dulu? pun BOLEH JE..

Bagaimana nak order??

Jika anda ingin order SCP, boleh hubungi saya seperti di bawah:

RAIHANA-0199387282

Nak order sekarang juga??
Jika anda mempunyai kad debit atau kad kredit, boleh juga order dari sistem E-Sell Shaklee..
Sila klik


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 ➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox