Nak cari tentang apa?

Tingkatkan metabolisme dengan Cinch Tea!!

Assalam..

Alhamdulillah, dah selesai sarapan dan dah sedia untuk mulakan hari saya..anda bagaimana? Oh, ya..minum apa pagi ni yer..teringat masa keje dulu saya selalu jugak gilir2 bawak bekal PD, ESP atau Cinch tea untuk minum pagi saya..

Kerjaya saya dulu sebagai pensyarah multimedia memang memerlukan saya aktif sentiasa..makmal multimedia di ground floor, bilik pensyarah pulak di tingkat 3..so setiap hari memang turun naik tangga aje kejenya..kalau time makmal memang saya jarang duduk dalam kelas..kene selalu round lab untuk bantu pelajar saya buat amali berkomputer..kat rumah pula rutin saya setiap pagi memang amat meletihkan..uruskan keperluan 4 org anak nk kesekolah, dan pam susu untuk anak yang masih menyusu badan dan siapkan keperluan mereka.. sebelum pergi kerja saya akan masak lauk dan nasi dulu untuk lunch anak-anak dan suami yang pulang lebih awal, kemudian hantar anak kat pengasuh dan barulah bertolak ke tempat kerja...balik pula selalunya dah lewat ptg dan kadang2 malamnya pun dah letih nak bantu anak2 buat kerja sekolah..macam ni lah ibu bekerja anak 5..

Alhamdulillah..sejak saya dah cuba Cinch Tea Shaklee ni senang saya nak recharge tenaga segera bila dah letih sangat..Walaupun baru balik keje, masih boleh buat kerja rumah dan kadang2 stay up mlm untuk update blog ni dan buat keje lain juga..sebab itu saya sangat sukakan Cinch Tea Shaklee ni..memang betul-betul energy booster..apatah lagi bancuhan kegemaran saya adalah bersama madu lebah asli..betul2 mujarab buat saya..

Macamana rasanya? Bagaimana nak bancuh?


Sangat mudah..cuma campurkan dengan air suam atau sejuk. Oleh kerana rasanya memang sedikit tawar sebab sugarless, tapi rasa tehnya tetap sedap dan saya suka campurkan sesudu teh madu lebah asli untuk sedikit rasa manis..boleh juga jika nak masukkan setitik dua stevia pemanis tanpa gula tu yer..bagi yang berhasrat nak detox dan tingkatkan metabolisme, boleh juga perahkan sedikit lemon ke dalam Cinch Tea anda..cara untuk detox mudah dan beri tenaga sekaligus!! memang sedap rasanya..teh hijau yang paling sedap bagi saya..

Kesan selepas minum??

Ramai yang tanya kesan selepas minum Cinch Tea ni..biasanya selepas minum, kita akan rasa lebih bertenaga dan mudah berpeluh..hal ini kerana Cinch Tea boleh membantu memberikan tenaga dan meningkatkan metabolisme badan. Sangat dicadangkan kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan tetapi mengalami masalah metabolisme rendah..apapun, Cinch Tea tidaklah membuatkan anda sakit perut atau cirit birit selepas meminumnya..tetapi memberi kesan secara positif bagi sesetengah pengguna bahkan bagi mereka yang ada masalah detox..

Setiap kotak mengandungi 28 sticks Energy Tea Mix x 1.7gm berharga RM131.00
Testimoni Cinch Tea Mix Shaklee

*Boleh membantu mengurangkan selera makan bagi yang ingin menurunkan berat badan


*Bekalan tenaga segera, menghilangkan rasa mengantuk dan sesuai untuk pelajar atau mereka yang perlu stay up pada waktu malam.


*Membantu meningkatkan metabolisme


Berminat untuk order??

Raihana-0199387282

atau



No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox