Nak cari tentang apa?

Tiada lagi masalah kolestrol dengan Omega Guard!!

Assalam..

Hari ini saya nak share satu testimoni rakan shaklee, Yana Ramly mengenai ibu beliau..

"Mama saya ada; strok, kencing manis, darah tinggi & kolestrol tinggi (dan nyaris2 nak kena buat dialisis)

Tapi yang paling merisaukan adalah darah tinggi & kolestrol. Bila mama nak cuba shaklee, saya cepat2 cadangkan Omega Guard.

Pengambilan dalam masa beberapa bulan dah nampak kesan. Paras kolestrol makin turun. Gambar yang bawah ialah test result cholestrol dari farmasi. Ayah saya monitor untuk beberapa bulan."

Alhamdulillah..tumpang gembira bila orang yang kita sayang makin sihat. Kolestrol dah makin kurang dalam masa tak sampai 2 bulan ambil omega guard..masih belum terlambat utk berusaha..insyaaAllah, hasilnya sangat baik bagi yang konsisten..Omega Guard membantu menyingkirkan kolestrol jahat dan menyimpan apa yg baik untuk kegunaan tubuh kita..

Sebotol Omega Guard (90 biji) berharga rm136..

Boleh dapatkan dari pengedar berdekatan atau daripada saya juga..penghantaran Poslaju dan Gdex bagi seluruh Malaysia..
Boleh hubungi saya seperti di bawah:

Raihana-0199387282

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox