Nak cari tentang apa?

Shaklee Collagen Powder hanya di pasaran Malaysia!!

Assalam..

Semalam saja saya blogwalking ke blog my super grand nanny, PM Cery Mamafaiz..baru terbaca entri beliau pasal Shaklee Collagen Powder..rupa-rupanya produk Shaklee Collagen Powder ni katanya hanya dipasarkan di Malaysia!! Sampaikan SID di US pun jealous sebab kat tempat diorang takde SCP ni..

Kenapa hanya di Malaysia?? Kenelah bertanya pada saintis Shaklee yang dah formulasikan SCP ni..memang pun kebanyakan produk untuk kecantikan ni tak semuanya sesuai dengan kulit orang Asia..dan di Malaysia dah banyak bukti menunjukkan SCP benar-benar serasi dengan penggunanya..mungkin juga atas faktor jenis kulit dan keperluan pengguna di Malaysia yang tidak sama dengan pengguna di US..

Sama juga halnya dengan packaging beberapa produk..ada sesetengah suplemen Shaklee hanya dijual di US dan tidak di Malaysia. Hal ini pastinya telah dikaji sepenuhnya oleh para saintis Shaklee untuk menghasilkan produk mengikut ciri optimumnya berdasarkan pengguna yang bersesuaian..mungkin produk yang dijual di US ada juga yang tidak sesuai di Malaysia...



Siapa yang perlukan Shaklee Collagen Powder ni?

Collagen sesuai diambil oleh mereka yang mengalami masalah berikut:
  1. Terdapat garis-garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata, kesan bengkak bawah mata, penglihatan kabur.
  2. Gusi yang tidak sihat
  3. Rambut kering dan bercabang di hujung
  4. Liang roma besar, pigmentasi, jeragat, kulit kering
  5. Garis halus pada leher
  6. Kulit hilang keanjalan, lebih kering. Kelihatan tua daripada umur sebenar. Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan.
  7. Payudara dan punggung kelenturan
  8. Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi.
  9. Kulit senang pecah, pudar dan kekuningan
Apapun..Shaklee Collagen Powder memang sangat dinantikan sebagai produk promosi di Malaysia...


Kenapa? Sebab setakat ini hasil testimoni pengguna amat memberangsangkan.
Setelah disahkan secara ujian klinikal, Shaklee sendiri menyatakan pengguna SCP akan mula mendapat kesan optimum setelah 8 minggu mengamalkannya secara konsisten. 8 minggu bermaksud anda harus consume sekurang-kurangnya 4 kotak untuk mendapatkan kesan terbaik sebagaimana yang telah diperakui oleh saintis Shaklee..selepas itu, mengambil sekali sekala sahaja sudah memadai untuk mantain kesan yang positif..


Jadi, masa yang terbaik untuk anda mendapatkan SCP dengan harga termurah adalah pada bulan promosi sahaja. Anda boleh berkongsi membeli 1 set 6 kotak SCP dan mendapat percuma 1 kotak SCP hanya pada bulan promosi.
Bila tu??

BULAN PROMOSI SEPTEMBER 2014..
Sehingga 30 September 2014 sahaja..

Apa istimewanya membeli 1 set 6 kotak terus?


  • Mendapat percuma sekotak SCP bernilai RM298 sekotak
  • Mendapat keahlian percuma seumur hidup(xperlu mantain beli tiap bulan)
  • Membeli dengan harga ahli yang jauh lebih murah(1 kotak bukan lagi bernilai RM298)
  • Mendapat cashback bonus rm100+ pada pertengahan Oktober 2014


Jadi, ambillah peluang ini untuk mencuba SCP dengan harga yang termurah dan ambillah peluang ini untuk menjadi ahli dan menikmati bonus hasil belian satu set SCP ini..

Macamana nak buat?

Anda boleh berpakat dengan rakan atau keluarga untuk mendapatkan SCP dengan harga satu set dan percuma 1 kotak ini..

Bagaimana nak beli 1 set (6 kotak)??
Boleh hubungi saya untuk membantu anda..insyaaAllah saya boleh bantu anda mendaftarkan keahlian secara percuma dengan pembelian 1 set SCP ini..

Saya juga pertama kali membeli SCP sewaktu promosi SCP pada Disember 2012 yang lalu..waktu itu saya belum jadi ahli Shaklee..selepas meyakininya dan menggunakan beberapa lagi produk, hati makin yakin untuk menjadi ahli dan pengguna tetap....semoga Allah memurahkan lagi rezeki anda dan diberi kemampuan kepada anda untuk mendapatkan SCP ini untuk membantu diri anda dan orang2 di sekeliling anda..aamiin..


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 ➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox