Nak cari tentang apa?

Testimoni Herbal Blend Cream untuk kulit gatal, ekzema, chicken pox, kulit kering dan merekah

Assalam..

Saya teruja nak berkongsi dengan anda mengenai krim serbaguna Herbal Blend Shaklee ni..krim yang sentiasa laris dan out of stock di HQ Shaklee..saya juga sentiasa menyimpan stok krim ini untuk diri sendiri dan anak-anak apabila diperlukan..ada ibu-ibu yang menjadikan krim ini sebagai krim penyelamat saat digigit nyamuk!! macam Mopiko pulak..hehe..cumanya ini adalah krim bebas paraben yang semulajadi dan bebas steroid..diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan seperti sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary..ianya sangat nyaman, rasa sedikit bermentol dan tidak melekit apabila disapu pada kulit..





Testimoni bergambar:
Membantu memulihkan kesan lecur (selepas penggunaan secara konsisten)

 Membantu mengurangkan rekahan kulit dan tumit kaki

Membantu mengatasi masalah kulit bayi..(kesan selepas seminggu penggunaan)


Apa yang bagus mengenai krim bebas paraben ini ialah ianya daripada herba semulajadi sahaja dan selamat untuk membantu mengatasi beberapa masalah kulit seperti berikut:
  1. Gatal-gatal atau ekzema
  2. Allergi
  3. Chicken Pox
  4. Kulit kasar dan kering
  5. Masalah siku, lutut serta kaki merekah
  6. Membantu mengurangkan kesan parut
  7. Masalah ruam kanak-kanak

Lagi testimoni..









Jika anda atau orang tersayang juga mengalami masalah seperti mereka, cubalah berikhtiar dengan krim herbal blend ini...dengan izin Allah, mungkin krim ini dapat membantu..lagipun harganya juga murah, cuma RM27.50 bagi satu tiub(4 oz, 113gm). Jika anda berminat untuk mendapatkan krim ini, bolehlah berhubung dengan saya seperti di bawah..


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox