PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA

PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA
Tawaran Istimewa ini SAH HANYA PADA 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA. Jimat sehingga RM40

Tuesday, September 30, 2014

Tip murah rezeki: Pemberian bukan sekadar duit semata!!

Assalam..

Rezeki  akan datang dalam pelbagai bentuk..
Allah dah janjikan rezeki buat kita dengan banyakkan memberi..
Tangan yang menghulur pastinya lebih baik..

Diberi 1, 10 kali ganda Allah akan balas..
Nak sedekah kat siapa?
Nak sedekah apa?

Salah satu cara saya sejak jadi Pengedar Shaklee ni adalah bagi  vitamin..

Tak semestinya bagi duit..
Saya mulakan dengan orang yang terdekat dengan saya, ibu dan ayah serta adik beradik..


Kadang-kadang saya juga ada masanya agak 'kesempitan'..duit takde di tangan..especially masa awal-awal berniaga dulu..so, dengan stok vitamin yang ada serba sedikit..saya bawa pulang untuk mak ayah..untuk adik-adik..mereka pun gembira sebab saya bawa sesuatu yang boleh memberikan kesihatan yang baik untuk mereka..walaupun sekadar vitamin!!


Satu kegembiraan yang tak ternilai buat saya bila ayah saya cakap kesihatannya makin baik setelah mengamalkan vitamin yang saya berikan!!

Satu kegembiraan juga apabila dapat membantu adik-adik dan pengasuh saya improve kesihatan mereka dengan vitamin yang saya berikan....


Kemudian di pejabat!!

Ada kawan-kawan yang ada masalah kesihatan..atau anak ada masalah, boleh dihulurkan beberapa paket nutriferon atau berikan jer vitamin yang sesuai untuk anak mereka...tak semestinya sebotol atau sekotak...memadai untuk membantu melegakan atau memulihkan pun tidak mengapa...insyaaAllah..dengan membantu orang di sekeliling kita yg sedang dalam masalah juga merupakan satu cara untuk memberi..

Jika kita sudah makin meningkat kemampuan,

bolehlah menyumbang dalam bentuk kewangan atau seumpamanya pula..

So, bila nak mula??

Sekarang pun boleh..

Berikan vitamin atau suplemen yang boleh membantu ibu ayah anda lebih sihat!!
Tunjukkan kasih sayang anda..
Dengan membantu mereka lebih sihat...Sangat besar nilai kesihatan mereka buat kita sebenarnya..
dengan izin Allah,  kegembiraan mereka menjadi doa yang paaaling berkat dalam hidup kita..

Nak bantu lebih ramai orang??
Boleh juga nak join saya..

Ikhlaskan hati membantu lebih ramai sihat pun satu cara juga..insyaaAllah Allah akan berikan rezeki yang melimpah ruah untuk anda pula..

Bantu orang lain dan akhirnya membantu diri sendiri juga..insyaaAllah..

Lagi amalan penambah rezeki, insyaaAllah.




0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.